tisdag 3 februari 2009

Utmanad...

Först - har blivit utmanad av Sara i Enköping.
Så här lyder instruktionerna...
  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 6e mappen
  • Ta den 6e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 6 andra att göra det samma och länka till dem.

OK... de utmanade är...
Martina (Lamyra Liv)
Annica (kennel Ryegates)
Kia (Spader Damens kennel)
Sabina (Sabinas kamp)
Jessica (Skeppartorps kennel)
Anna (kennel Catch'Me)

Nu kan man ju exprementera litet bland maparna ifall mapp nr 6 inte är en man vill ta bild ut *ler*. Jag valde att sortera mapparna i min fotomapp efter "Ändrad och senast ändrad sist"

Här är resultatet - en julbild från 2006. Min mamma Yvonne, Tomten (alias Ronny) och Diana som hjälper (den tydligen dyslektiske) Tomten att läsa på paketen. Kan också nämna att Tomten verkade blivit allergisk mot skägget... det kliade väldigt :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Åter till det mer vanliga bloggandet!

Tänkte visa vad jag "gör" på jobbet -Eskilstuna Elektronikåtervinning.
Här ser ni en helt vanlig men kasserad skrivare, som någon lämnat på soptippen i Eskilstuna.



Och här ser ni hur den ser ut när jag skruvat, dragit och bänt isär den i dess sorterbara delar!

Himla massa plast är det!
Det som hamnar i "skrot" är t ex skruvar, plåt/järn och plast där det sitter metalldetaljer som man inte får bort.

Jätte kul, eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar